Protancujte se k plochému bříšku

0

Nebaví vás neustále stejné pohyby a cviky, která vám mají zajistit to vytoužené ploché bříško? Zkuste spojit cviky se zábavou a podlehněte tanci. Předejděte nervování před létem a začněte nyní. Přece jenom krátkodobé cvičení nemá žádný dlouhodobý efekt. Cvičení pomocí tance vás bude bavit a o tom, že právě hubnete nebudete mít ani potuchy.

Zumba
Tento druh tanečního cvičení se hodí pro všechny, kteří se nechtějí nudně dřít v posilovně, ale chtějí si cvičení skutečně užít a udělat tak něco pro svou psychickou i fyzickou kondici. Zumba způsobuje účinný spalovací efekt proto, že kombinuje několik druhů cvičení a tanců. Při jednom cvičení totiž se soustředíme na jednu část našeho těla a to může být vyčerpávající, snažit se dělat ten samý cvik znovu a znovu, až nás cvičení nebaví a vzdáme se dříve, než se do boje vůbec pustíme. Zumba jako kombinace aerobiku s tanečními kroky salsy, mamby, merengue, rumby i hip hopu zajistí, že se na cvičení budete konečně i těšit.
Není potřeba umět tančit, protože se začíná s jednoduchými sestavami, které zvládne každý. Pokud máte nadváhu, ale přesto chcete cvičit a nezatěžovat klouby, můžete vyzkoušet aqua zumbu, což je stejný druh zumby, ale ve vodě. Účinek je i vyšší, kvůli tlaku vody na svaly, ale zase se dříve unavíte.
Oblečení na zumbu je jakékoliv sportovní, nejlépe tričko a tepláky, vyrobené pro aktivní sport. Na nohy klasické tenisky nebo baleríny nebo podle libosti.

Salsa
Romantičtější formou hubnutí může být i tanec salsy. Rychlejší tempo vás snadno dostane do varu, zatímco s pomalejším tempem se ponesete na vlně romantiky. Na rozdíl od zmíněné zumby je salsa tanec, který musíte cítit srdcem. Salsa obsahuje další prvky z tanců jako je cha-cha nebo mambo.
Salsa má i nějaký ten přínos pro zdraví. Zlepšuje krevní oběh, snižuje cholesterol, posiluje plíce a snižuje riziko výskytu osteporózy. Také dokáže uvolnit a zároveň posílit důležité svaly zad, břicha i končetin.
Oblečení má romantičtější ráz – tedy kromě klasických tepláků, trička a tenisek, můžete zvolit sukni nebo šaty, aby si užily trochu té romantiky při tanci s přítelem.

Belly Dance
K smyslnějším tancům patři tzv. “Belly Dance”, tedy břišní tanec. Tato starobylá taneční forma je perfektní způsob, jak si najednou vytvarovat záda, ramena, pánev, nohy a to nejdůležitější – břišní svaly. Břišní tanec zlepšuje rovnováhu těla, zbavuje nás stresu a pomáhá i při hubnutí. Navíc jsou břišní tance známé tím, že zvyšují sebevědomí. Stejně jako salsa jsou břišní tance vhodné pro prokrvení těla, zlepšují koordinaci a celkovou pohyblivost. Břišní tance ocení i ženy, které často v práci sedí u počítače, jelikož pomáhají i s krční páteří. Navíc se vám postava pěkně zformuje a zbavíte se každodenního stresu.
Oblečení na břišní tance je složitější, protože je neseženete jen ve sportovním oddělení oblečení, jako u předcházejících dvou alternativách. K tréninkům sice můžete mít klasické tričko a další uvedené, ale nejvíce se doporučuje tančit v krátkém tričku, aby bylo vidět bříško a sukně s třásněmi, aby bylo vidět, jak dobře pohupujete při tanci boky.

Vyberte si jednu z variant a začněte nyní, vaše tělo bude zdravé a ještě si do léta stihnete vypracovat pěkné břišní svaly, cíl plochého bříška bude nakonec splněn!


Kupóny

Sdílet

O autorovi

Lenka Kroutilová

Je mi 20 let. Studuji na vysoké škole v Brně. Ve volném čase čtu, kreslím a píšu články prakticky o všem, nejčastěji o módě, domácích zvířatech a turistice.

Komentáře